fredag 26 februari 2010

Fint Finavia

Jag tog extra mycket tid på mig för att komma ut till flygplatsen med tanke på allt väder- och trafikkaos och har säkert aldrig varit så tidigt här. Sitter på Robert's Coffee med en kaffe och en moniviljacroissant och väntar på boarding som börjar om en halv timme. Och vad är mera suveränt än gratis wlan på hela flygplatsen? Man får ju vara lite stolt! Var annanstans har man tillgång till sådan lyx?

Det är rea på spikmattor på Clas Ohlson och jag överväger nästan att åka raka vägen till Gallerian med mitt pick och pack för att införskaffa mig en sådan. Har haft muskelproblem och ont i höfter och rygg (tantbesvär? nej, överansträngning! ungdomsproblem!) hela veckan och har så gott som bott på mammas matta i Grani de senaste 5 dagarna. Dessutom finns de i lila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar