tisdag 23 mars 2010

Lilla Caféet på Söder

...heter stället där jag sitter just nu. Ännu en fullträff! Jag funderar ännu om jag borde strunta i min hyperaktiva kolhydratsmedvetenhet vad gäller saker jag proppar i mig (som för övrigt initierats av Peik den här gången!) och ta en kanelbulle eller morotsmuffin eller chokladboll eller kladdakaka med grädde som sällskap till kaffet. Man fick välja kopp själv, jag tog en stor en med rosor på, mysfaktor hög! Här sitter några andra ensamma kaféjobbare med sina datorer också. På väggen framför mig har de tapetserat ett par meter med serier ur dagstidningar, i en noggrann ordning i rader ovanpå och bredvid varandra. Ser kiva ut - inspiration!

Sommartid - tyvärr ligger stället vid en ganska trafikerad gata...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar