fredag 5 mars 2010

Piccies.

Nu har jag äntligen hittat mina Canon-CDn och installerat kameraprogrammet på nya datorn vilket betyder att jag äntligen igen kunnat ladda upp bilder för första gången sedan december! Det var nog inte så svårt att hitta dem, snarare att sätta igång med sökandet (som tog ca 1 minut). Tänkte därför lägga upp lite bilder av lite smått och gott från de senaste 3 månaderna.


















Frasiga köttpiroger och en god enkel sallad som jag lagade när jag kom hit i januari! Pirogerna är fyllda med köttfärs, vitlök och hackad rucola. Man kan också alternera med t.ex. svamp, fetaost, färska örter t.ex. timjan... Ja vad som helst.














Peik i mammas och pappas urgamla IKEA-soffa som ska bytas ut så snart som möjligt (se nu bara hur obekvämt)


















Vårens första tulpaner av Peiks syster med familj som var hos oss på köttbullar och muffins i februari



































Vinterpromenad med Peik vid Årstaviken. "Nå Anna glid ner här nu!!" Jag klättrade nedför branten vid sidan om banan som en liten tant.











Årstaviken med utsikt över Söder(sjukhuset). Fint va?














Väl hemma blev det bullabakning och lasagne - har tyvärr inga bilder på lasagnen, nästa gång va!

1 kommentar:

  1. Oj va roligt med bilder :) Gardinerna görs sig jättebra i vardagsrummet! det har nog hunnit hända endel sen vi var där!!

    SvaraRadera