söndag 11 april 2010

Dålig uppdatering!

Vilken helg det varit. Fredagen var just bra, vi lagade paj och maratontittade på Modern Family som för övrigt är nya favoritserien. På lördag var vi ute på stan och shoppade kläder åt Peik och senare på kvällen skulle vi ut och spela Boule (inomhuspetanque om jag förstått rätt) med Peiks gamla Hankenkompisar. Vi kom hem från stan klockan 17 och tala om perfect timing när jag insjuknade i spysjuka en halvtimme efter det. Jag fick alltså spendera kvällen ensam hemma framför Millenium, Devil Wears Prada och You've Got Mail istället för ute på stan. Nu mår jag toppen igen. Okej, vagt överdrivet, men jag har ju trots allt arbetsintervju imorgon som jag måste förbereda mig på mentalt! Gruppintervju til på köpet. Jag har förberett mig på intervjun idag hela dagen och döm om min förvåning när jag efter ett par timmar hittade en hel del lite mindre smickrande diskussioner och blogginlägg om företaget och positionen i fråga och jag är nu 99,9% säker på att jag inte kommer att ta emot detta jobb. Vilket j#*la otroligt företag! Man kan ju tycka att det till och med är onödigt att jag springer iväg på denna 3 timmars intervju imorgon men jag vill gärna få erfarenhet från det här inför andra kommande intervjuer och gruppintervjuer har jag heller inte varit på tidigare! Nu blir ni kanske nyfikna men jag kan berätta mera senare om vad det var frågan om ;-) har en till intervju på gång också så snart har jag nog jobb ska vi se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar