tisdag 31 augusti 2010

Bloggmums.

Trevliga bloggar:

Just Be Splendid
Guilty Kitchen
Douleur Exquise
DIY OR DIE
Redaktionsbloggen

Har idag testkört La Foi Grasses omelett med kantareller och champinjoner och en tomatavokadotartar, tack för inspirationen och idéerna Bella! Mums. Peik blev alldeles förtrollad.

Något annat har jag nog inte att berätta just nu. Var på en utsökt libanesisk lunchbuffet med min chef idag. Hoppas bli frisk snart så jag kan börja gå på Friskis igen, speciellt nu då de öppnar i City igen efter ombyggnation (!??!... jag vet), det är i samma kvarter som mitt jobb, så kan jag börja lunchjympa! Jag har hållit på och bli sjuk i över en vecka nu och har inte vågat utöva mera motion än att springa till bussen de senaste 8 dagarna.

1 kommentar:

  1. Hihi, vad kul att ni testade omeletten (mjölkfri och allt ;) ) Jobbigt att du har varit sjuk - har haft litet samma här också, litet stegring varje morgon. Tur att uni börjar ordentligt först om en vecka! Hoppas du klarar dig undan bobban!

    SvaraRadera