tisdag 19 april 2011

Blomstertid

Vi promenerade runt på Djurgården med mamma och pappa på söndagen. Shoppade i den lilla butiken i Rosendals trädgård, spatserade runt bland odlingsmarker och vitsippor, scillor, krokusar och picnicande stockholmare och söndagsfikade på Café Ektorpet vid Waldemars udde. Nu kommer sommaren - för åtminstone en vecka! Hurra för påskledigt säger jag.

Efter en dag på Djurgården vankades det söndagsmiddag med lax och vitt vin och anslutande nipprig valvaka framför TVn hos kära A. Mindre nervösa kvällar har man varit med om.

Idag ska det lunchas i Kungsan!


Igår tränade jag igen för första gången på mycket, mycket länge. Jag har hittat en ny Emilia här i Stockholm och hon gör allt hon kan och lite mera för att få svetten att rinna. Jympapuls heter passet och är mest kondition blandat med lite muskelövningar. Nu har jag ont i ryggen och rumpan! Mera sånt!



1 kommentar:

  1. Haha en ny Emilia är nog super att ha :D Jag fortsätter med den originella versionen hehe.

    SvaraRadera