måndag 25 april 2011

I can see clearly now...!

Ikväll har jag tvättat fönster! För första gången i mitt liv! Jag kan nog inte beskriva hur stor skillnad det är mellan före - efter. Puuuuuh. Men i övrigt har det inte varit en så tung dag, jag började dagen med att dricka mitt morgonkaffe ute på gården i shorts och sonnenbrillen, googlade lite cykelaffärer i och runt Stockholm och på eftermiddagen picknickade vi i Rålis med Peik och Annika. Teriyakihöna à la engångsgrill blev mycket lyckat!

Nu ska vi titta lite på The Tourist och sedan gå och sova. Sent för att vara en kväll-innan-en-jobbdag men vi har ju hunnit svänga lite på dygnsrytmen under dessa fyra dagar.


Veteöl igår kväll hos Peiks storasyster med familj.



Annika i Rålis!

3 kommentarer:

  1. Härlig värme! Och vi borde minsann också tvätta fönster, men det känns litet skrämmande när man bor uppe på femte våningen...!

    SvaraRadera
  2. Hihhiih rekommenderar varmt att tvätta dem, hela lägenheten har fått en ny känsla, man är liksom närmare det fina vädret utomhus på nåt sätt...! Säger nåt om hur smutsiga de var :D
    trotsa höjdångesten!

    SvaraRadera
  3. Jag tvättade också fönster för första gången i mitt liv nu i påsk! Blev sååå irriterad på att man inte såg något annat än damm så fort solen sken innan. Nu däremot kan solen få skina hur mycket som helst igen :)

    SvaraRadera