söndag 1 maj 2011

Glad första maj!

Det är maj och våren har äntligen gjort sitt formella intåg! Man är så glad. Fast det har blivit kallare väder igen, men träden grönskar mer och mer för varje dag och utanför vårt köksfönster ser det redan ut som sommar, så humöret är på topp ändå.

Fredagen var en lite speciell dag och det firade vi med det här. Vad kan det finnas att fira här i Stockholm långt borta från Havis Amanda och Kajsaniemiparken en helg som denna tänker kanske ni? Jo - under förmiddagen fick jag nämligen ett väldigt trevligt besked och vid lunch fick jag kila iväg för att skriva under ett efterlängtat avtal. På eftermiddagen sa jag upp mig från mitt nuvarande jobb. Hurra, tyckte jag!

4 kommentarer:

  1. ojoj, låter spännande, grattis!! Vad för slags jobb blir det nu, om man får fråga (annars kan du skicka inbox meddelande, kanske)?

    Jättefint!

    SvaraRadera
  2. Tack tack tack alla snälla! Berättar mera Bella!

    SvaraRadera