tisdag 21 juni 2011

Tandkräm och morgonkaffe

Älska att klockan är 8 på morgonen och du hittar tandkräm på kläderna! Men ute skiner solen efter många dagar med hällregn så jag är väl glad trots det.

För övrigt så har vi hittat en ny favoritrestaurang här i Stockholm. Jag hade ju nog redan länge velatgå dit och tur var det att vi äntligen kom oss iväg. Tranan! Det är en mysig traditionell svensk restaurang som har funnits på samma ställe hur länge som helst. P:s pappa tyckte att hans biff Rydberg var det bästa han ätit på mycket länge. Jag var också nöjd med min fem sorters sill till förrätt och rimmade lax till huvudrätt och havtornssorbet till efterrätt. Tre rätter ser ni! Hur orkade jag med det?

Efter maten kom vi hem och tittade på Mother and Child och jag somnade efter en dryg timmes tittande. Tungt veckoslut!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar