söndag 31 juli 2011

Dinner with friends.

Vi hade en jättetrevlig middag igår kväll. God grillmat (hoppas inte sommarens sista?) och ännu godare sällskap. Här två snabba bilder från tidiga kvällen! Värdinnans dukning och desserter som aldrig slår fel och jag och min herreman. Haha. 

Trevlig söndag allesammans! Vi ska åka ut på en sista runda genom Esbo/Helsingfors innan det blir hemfärd senare ikväll. Jag har ingen jobbångest alls. Skönt. Men jag gissar att senast då vi låser upp dörren till vårt stockholmska krypin kommer verkligheten att komma emot som en vägg i cement och betong.

Men det viktiga är ju att sommaren trots det inte ännu är slut! Så hurra för det! 



2 kommentarer:

  1. Minns att inte bli chockade av en främmande (grön) tandborste i badrummet :)

    SvaraRadera
  2. Mindes direkt jag såg den :) tack för att ni tog hand om vårt hus!

    SvaraRadera