lördag 30 juli 2011

Hej vänner! Tillbaka i stan.

Lite trist var det att lämna landet för stan, men sommaren i city är väl inte så illa den heller. Det hade ju utlovats regn till hela helgen men jag har knappt sett en droppe sen jag kom hit i onsdags kväll. Har hunnit se många av mina kära helsingforsare och ikväll ska det bli ännu fler! Hurra.

Tyvärr lyfter vårt flyg tillbaka mot Stockholm imorgon kväll så vi försöker verkligen krama ur det sista av det lilla som är kvar av vårt sommarlov. Nu ska jag lägga på lite mascara och byta till klänning och hoppas vi ses snart igen. 

Sommarkram!


Här är Johanna på Rivoletto. Helsingfors godaste pizzor! (Inte för att jag prövat särskilt många, men crazy bananas goda var dom i alla fall!)


Igår blev det tjejkväll på Skarpskyttegatan. Vin, fräsch laxsallad, världens mumsigaste chokladkaka och trevligt sällskap.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar