tisdag 9 mars 2010

6, 5, 4, vår!

En liten hälsning från dagens kaféjobbande! Sitter i samma knutar som igår men denna gång på Espressobar 6/5/4 i hörnet av Nytorgsgatan och Åsögatan. Jag måste säga att jag är nöjd med mina kaféfynd! Detta är en ljuvlig mix av en fräsch retroaktig klädbutik med ett litet kafé med gratis wifi i ett hörn där jag nu sitter vid långborden längs fönstret, lyssnar på Bo Kaspers som spelar i bakgrunden och tittar ut på folk som passerar i det otroligt fina vårvädret. Och jobbar emellanåt :-) Det utgör en trevlig paus i jobbandet att strosa runt bland klädgalgarna emellanåt! Här fanns inget vanligt kaffe men jag fick istället en utsökt americano som jag avnjöt tillsammans med ett bröd med chèvre och valnötter som gjordes på beställning. Mums. Det är faktiskt riktigt varmt ute idag. Man kan på allvar börja få upp hoppet om en snar vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar