onsdag 10 mars 2010

Fullpackat!

Idag blir det skojakt, fysioterapeft och jobb jobb jobb! Peik åker till Manchester på eftermiddagen och kommer hem sent imorgon kväll så jag är ensam nu en par dagar. Ikväll tänkte jag skämma bort mig riktigt med ansiktsmask, fruktsallad eller annat hälsosamt och Bright Star som jag redan länge velat se. Dessutom ska jag skypa med Katten och Antonia och hem till Grani!

Aj jo, fick min andra intervju för fredagen! Jippii! Jag funderar allvarligt om jag borde gå och köpa en byxdräkt åt mig. Fast nu jag ska till en rekryteringsfirma så det är ju inte någon slutgiltig kund ännu, så kanske det inte är så brådis, men man vet ju aldrig, hellre för fin än för ofin ni vet... Intervjun kom jag egentligen över via en kontakt som jag träffade i lördags. Intressant hur lätt det kan vara ibland!

à bientôt mes amis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar