onsdag 10 mars 2010

Un problemas de calzado!

Våren är här och med den en massa härliga nya skor. Jag har köpt ett par ganska praktiska vårskor faktiskt som samtidigt är riktigt snygga, problemet är bara att den färgen jag vill ha är slut i hela Stockholm så jag fick lov att köpa hem ett par bruna på prov istället för de svarta som jag alltså egentligen vill ha. Nu har jag dock börjat fundera på om de bruna ändå är snyggare?! Jag har ringt runt i olika butiker och det visade sig att mina skor nog finns i rätt färg och rätt storlek någonstans nära Göteborg. Det paret skulle kunna skickas till mig för 250 kronor extra men nu när jag gått omkring i de här bruna så vet jag inte om jag ändå tycker mer om dem! Vad tycker ni?





Svarta går ju faktiskt med ALLT och går att bära under vidare byxor också.

2 kommentarer:

  1. det blev dom svarta istället! beställde igår jippiijee!

    SvaraRadera
  2. hahaaaa!!! okei nå men bra så länge du e nöjd!!!!

    SvaraRadera