fredag 19 mars 2010

NEEEEEEJJJJJ!!!

Har fått ont i musklerna igen! Det kom liksom tillbaka efter att jag hade suttit ca 8 timmar på stolarna i köket i förrgår så jag tänker verkligen undvika de j*vlarna hädanefter! Får jobba i sängen idag. Antiinflammatoriskt vågar jag inte heller ta för jag är rädd att det skulle ta livet av min mage. Fast så ont är det inte heller så...

Hur som helst - FREDAG! Alltså det är på allvar veckoslut hela tiden! Ska och äta lunch med Peik idag i (på?) Liljeholmen! Sedan ska vi gå och kolla på Avatar på bio på kvällen. Börjar bli på tiden! Den är så gammal att den säkert bara visas i Bio City-style salonger med typ fyra sittplatser nu mera. Det är så roligt att gå på bio i Sverige annars, före filmen börjar kommer det en människa (ja en riktig människa haha!) och ställer sig längst nere framför skärmen, slår ihop händerna och med världens största leende och vänligaste röst ropar "sitter ni alla bra? hur mår ni? nog kommer ni väl ihåg att stänga av mobiltelefonerna? om ni måste gå på toaletten... hoppas ni har en bra filmupplevelse! hejdååå!"... Tänk er detta på Tennispalatset. Hahaha!

P.S. Mina skor finns på en nice modeblogg. Hihi!

1 kommentar:

  1. Vad tyckte du om Avatar? Mig gjorde den iaf glad trots likheterna till Pocahontas --> http://www.saltypopcorn.com/images/avatar-pocahontas1.jpg

    Fniss! Storyn var ju litet vad den var, men man ser ju en film som denna av helt andra skäl så det skadar kanske inte så mycket :)

    Pjuss,
    Bella

    SvaraRadera