söndag 11 juli 2010

Paris ♥

Köpte en Lonely Planet till Paris bara för att få en lite bättre överblick över staden. Jag var ju där redan i november så sevärdheterna kan jag och även en del små gator och mysiga områden med fina barer och restauranger. Men jag vill gärna ha tips! Så om ni har någon bra restaurang, brasserie, konditori, park, med mera att rekommendera blir jag bara mer än glad! Det vi ser fram emot (Peik och jag alltså) är ju just att äta god mat på små ställen med sådan där underbar fransk stämning, dricka gott rödvin i smockfulla parker vid midnatt och strosa omkring bland gator och hus och hoppa in i någon liten butik och köpa sig en kula glass här och där.

A bientôt mon Paris !

1 kommentar:

  1. Då ja va på excu i Paris va vi ti en ny park som hette Parc André-Citroën, den va ganska kiva, de står nog en hel del om den på nätet. Men det hade en massa olika rum o små trädgårdar av olika landskapsarkitekter.

    SvaraRadera