fredag 27 augusti 2010

+ 11 och solsken.

Inatt har jag sovit gott. Hela nio timmar. Somnade före klockan 22, score! Blev dock väckt av Peik som höll på och tvätta kläder som kom in i sovrummet och yrade någonting om att han inte får ut våra kläder ur tvättmaskinen. I morse var vi så alltså nere i tvättstugan och försökte förgäves få upp luckan till den maskinen där våra kläder nu ligger och möglar. Hoppas P under dagen får tag på någon från styrelsen som kan åtgärda saken ASAP.

Jag har en återkommande "mardröm" som visiterade mig i mina drömmar den här natten igen. Jag ska åka på resa och har bråttom med att packa min väska och när jag väl har kommit iväg så har jag glömt ungefär 90 procent av det jag skulle ha med. Det var så uppjagande att jag vaknade för väckarklockan ringde. Jag var på väg till Portugal med Tom & Ulla & Co. Konstigt att jag drömde detta i natt, det är ju en hel vecka sedan jag åkte till Finland och faktiskt för en gångs skulle glömde en del grejer (mitt finska sim-kort, hårfön...).

2 kommentarer: