fredag 15 oktober 2010

Star for a day.

Åååh! Kan man ha så mycket snygga kläder.

Sitter faktiskt på jobbet och skriver det här eftersom jag har extremt lite att göra. Oj, nu drar killen som bor i huset på andra sidan gatan upp rullgardinen. Klockan 13?! Han och hans tjej har minst sagt konstiga rutiner, ibland åker den upp tidigt på morgonen, ibland den här tiden och så ibland brukar den åka ner så här på eftermiddagen också. Det bästa - ja jag vet inte om det är det bästa eller sämsta men hur som haver åtminstone det mest abnormala - är att han oftast inte har någonting på sig. Det verkar ju helskumt eftersom han bor i en lägenhet mitt i City vid en jättesmal gata mittemot ett hus fullt med kontorslokaler varav säkert alla kan se rakt in i hans lägenhet. Och han måste ju vara medveten om det? Marie och jag fick en kikare av en kollega här på jobbet så att vi ska kunna hålla ännu bättre koll på honom. Som om vi inte redan sitter tillräckligt nära. Hahaha.

Anyways, jag har hittat en ny favoritblogg. The City Sage heter den och det var även den som länkade till de där sex Blake Livelys på bilden nedan. Det är en blogg som på ett fantastiskt sätt blandar mode och inredning i just den stilen jag tycker om, med fina, naturliga färger och mycket brunt läder. Kolla in den!

1 kommentar:

  1. Det lustiga paret kunde kanske vara studerande? Eller nykära skiftesarbetande läkare? Eller agenter! Hmm...alltid lika spännande med (nakna) grannar, fniss! Borde dock säkert reflektera mer över mina påklädningsrutiner här hemma, så jag inte blir någons kikarobjekt :D

    SvaraRadera