tisdag 2 november 2010

Finpraliner

...som vi fick av Emma som var här på besök i helgen. De väntar ännu i kylskåpet på ett passligt tillfälle att förtäras.



Snart ska jag springa iväg på min yogakurs! Jag går en grundkurs i ashtangayoga på Yogashala Stockholm. Den började förra veckan och jag är redan helt biten. Enda haken är ju att den börjar så sent. Jag skulle hellre åka direkt dit från jobbet. Men det är på Södermalm så det är inte så farligt lång väg dit och man får promenera dit längs med fina gator och alléer.

Min f.d. arbetsgivare, alltså rekryteringsbolaget som jag var anställd via ända till slutet av oktober, var på kontoret idag på avtackning och vi fikade med tårta och kaffe allihopa. Jag fick fina blommor och en vinkaraff i avskedsgåva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar