onsdag 24 november 2010

Taggad!

...inför helgens firande! På fredag står ekonombrevsutdelning på kalendern. Jag ska visa min nyinförskaffade klänning som jag hittade i vintagebutiken Två Tre Gånger på Linnégatan på Östermalm förra veckan. Jag gick iväg dit på min lunchpaus och blev helt förälskad i den! Butiken sålde varor som var använda endast några få gånger, därav namnet kan man anta, och min klänning var sydd förra året och använd endast en gång.

Så imorgon kväll ska Kitty och jag hoppa på Norwegian och hoppas att inte Arlanda har stannat upp på grund av snö, halka eller kyla eller frånvarande tjänstemän (som igår). Ikväll blir det packning och tvättstuga. Jag måste leta fram mina festskor också.

Nu ska jag springa ner till NK och köpa lite finkaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar