söndag 16 januari 2011

En liten yogadröm

Det blev spaghetti bolognese till huvudrätt och vitchokladgratinerad frukt till efterrätt för lunchbjudningen idag. Det blev en hit för barnen tog till och med en portion till och gästerna åkte hem mätta och belåtna med bägge recepten sparade i mobilen :) och då är det mina egenpåhittade varianter. Nu sitter Peik i vardagsrummet med en kompis och kollar på fotboll medan jag sitter i köket och skriver på Peiks dator. Jag har fortfarande inte kommit på användarnamnet till min.

Jag skulle ha lust att gå ut på en promenad för att få lite frisk luft men det är ungefär +5 grader ute och endast vattenpölar och slask så långt ögat når. Huj! Jag hade tänkt gå på jympa idag men jag har fått någon mild version av nackspärr under natten som jag inte vill riskera att göra värre... Imorgon kväll börjar vårens yogakurs, det ser jag verkligen fram emot.

Jag ska dra Annika med på yoga på Koh Tao i Thailand, jag har redan hittat ett ställe på den ön vi ska till först som har morgonyoga. Bilden nedan är från en yogaskola på Koh Samui, en ö i närheten... Min dröm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar