lördag 15 januari 2011

Planeringsfrukost


Tjenixen! Det händer mycket under våren och jag har suttit med kalender och penna och Lufthansas och Finnair och Norwegians bokningssidor uppe hela morgonen. Faster Ette ska gifta sig med sin Marco i Turin i maj och Madde ska möhippas i april så det är mycket att se fram emot :)

Igår var vi på Debaser igen. Det var någon keikka av ett franskt band, DJ Mehdi eller Justice eller Ed Banger eller något ditåt, jag är inte ens säker om vi såg dem. Lokalen är hur som helst ganska fin, påminner lite om en teater. Med var Peikus, Katten, Ogu, två av Peiks kollegor varav den ena är finne, och så hängde Johan och några av hans Skellefteåkompisar också på lite senare. Men före Debaser hamnade vi på en bar vid Nytorget som tydligen hade avajaiset och vi fick dricka stora glas vin för 30 kronor. Jag undrar var det finns någon sida som samlar ihop tips om olika barer som öppnar runt omkring i Stockholm så att man kan hoppa runt från den ena till den andra och få billigare vin? Annars kostar ett glas vanligtvis runt 70.

Nu ska jag hitta på något fiffigt att göra. Har inte ens tvättat ansiktet ännu och klockan är över 14. Men kolla här innan jag avslutar, hit ska vi i slutet av mars! Koh Nang Yuan. Bland annat. Visst ser det fint ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar