måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Skulle ha varit en bra dag att gå ut och äta idag men jag har yoga och Peik har innebandyträningar... Får väl skjuta upp det till veckoslutet istället.

Uch. Jag har varit helt yr hela veckoslutet vad gäller mitt sovande, svårt att somna och vaknar hela tiden och så - Johannes dygnsrytm som är som från en annan planet hade säkert sin andel i detta men höjdpunkten var i natt. Jag gick upp och kände mig jättejättetrött, hoppade i duschen och stod länge och tvättade håret och försökte piggna till. I köket skulle jag laga frukost och gick efter mitt vattenglas i sovrummet och så kom jag på att jag måste dubbelkolla att jag faktiskt stängde av min snooze för Peik låg och sov och --- klockan visar 01:57? Ähm? Det tog en stund för mig att inse att det inte var klockan som visade fel utan att det var jag som av någon anledning hade stigit upp mitt i natten för att gå till jobbet utan att klockan ens hade ringt.Så jag fick lägga en handduk på kudden för att skydda den från mitt nytvättade hår och försöka somna om.

Hoppas i natt blir bättre.

Shanti

via och

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar