torsdag 24 februari 2011

Torsdag

Ska träffa en vän efter jobbet som är här på snabbvisit. Kul! Idag blev det sushi till lunch. Akki är nog slagen måste jag medge för mig själv, Watami Sushi nära jobbet tar helt enkelt första priset. Imorgon är det redan fredag. På helgfronten syns både hemmakväll och utgång (hah) och restaurang och jympa, det ska bli kul faktiskt att hinna med allt.

Snart ska man väl börja fundera på packning och annan förberedelse också. Tja. Vi tar det imorgon ;-)

bild

P.S. Hrmm. Jag inser själv det allvarliga i att jag av bara farten lyckades klämma in två "kul" i samma inlägg. Ska skärpa mig!

P.P.S. Nästa fredag kommer vi till Finland! Emmas födelsedag ska firas och likaså Johannas och Emils inflyttning. Dessutom ska jag släpa med mig en rinka hit till Stockholm som jag ska ha när vi åker österut om - iik - fyra veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar