lördag 26 februari 2011

You've got mail

JAG ÄLSKAR LÖRDAGAR.

Känns helgalet bara att vara upp så tidigt. Det är det här jag alltid eftersträvar, men det är nog första lördagen jag vaknar halv nio och känner mig utvilad. Somnade i TVn framför Unbreakable igår kväll, länge sedan sist... Fast filmen var bra. Snart ska jag ut på stan, shoppa med Katten, sen ska vi jympa lite och sedan förbereda kvällen. Middag hos Katten med två svenska tjejer, sedan inflyttningsfest hos Lisa och sedan UTGÅNG! Haha roligt att använda ord som man vet att andra stör sig på. Det låter faktiskt lite töntigt.

Men nu ska jag ordna lite kläder. Känns som att jag måste inta en försvarsställning varje gång jag öppnar skåpdörren för att värja mig från alla högar som vill falla ut över mig.

Kram

Guuuuuuullliiiig via

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar