måndag 14 mars 2011

Söndagen

Aj. Har haft magkatarr hela dagen. Det bränner i magen, jag känner mig hungrig hela tiden, mår lite illa och vågar inte sätta i mig annat än frukt och sallad och kamomillte, aj aj aj. Jag tror detta är ett resultat av för mycket kaffe, vin och anti-inflammatorisk medicin som jag måste äta med små mellanrum för att jag får ont i en visdomstand lite då och då. Gå och dra ut den? Äähm.. Det här blir i alla fall en kaffefri vecka.

Igår åt vi en söndagspizza på en liten härlig hörnrestaurang på Bondegatan som heter Ciao Ciao. Jag tog en cannelloni för jag tänkte mig att den kanske innehöll mindre ost än en pizza (mjölkallergi) men nej det gjorde den nog inte.

Vi hann också införskaffa oss några kortpackar, UNO och Yatzy inför resan nästa vecka. P och jag provkörde en liten UNO-turnering igår i soffan medan vi slötittade på Bröllopsfotogragen, det var mycket roligare än jag kom ihåg faktiskt. Så länge jag ledde i alla fall!


Peik vid Nytorget igår

T & A


Härliga miner


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar