lördag 27 augusti 2011

Rödaste och härligaste frukosten någonsin tror jag

...och det bästa med raw food-fredagsmys? Att man sällan orkar äta upp allting såklart så att det blir något gott kvar till frukost! Det blev nämligen en hel massa jordgubbssås över så jag improviserade ihop var sin liten portion åt oss med skivad banan, päron, hackade mandlar och valnötter, dadlar, solrosfrön och pumpafrön. Passade perfekt att avnjutas med en stor klick jordgubbsmums.



Nu är man mätt och belåten och så kan dagen börja! Det är otroligt varmt ute, jag tror vi ska cykla iväg till Långholmen för lite sol och picknick. Hej så länge.

P.S. Jag har editerat mina bilder lite. Höjt på kontrasten och lekt med färgbalans och så. Fint va? Nej jag måste nog gå någon kurs i bildbehandling snart känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar