fredag 26 augusti 2011

Förtrollande morgon

God morgon allesamman! Här sitter jag i vårt kök en fredag morgon och dricker kaffe och äter en frukost bestående av skivad banan, kiwi, hallon och en nötmix av pecannötter, dadlar, kokosflingor, russin och kanel. Vi har slut på det finska favoritkaffet så till det dricker jag en blandning av Löfgrens lila och Pauligs Parisien och det smakar väl sådär.

Har inga planer för veckoslutet och det känns verkligen skönt! Det har lovats 23 grader till både idag och imorgon. Imorgon hoppas jag att vi ska åka iväg på en cykeltur (kanske höstens sista)! Man vet ju aldrig med väder och vind. Ett lugnt veckoslut har jag ställt mig in på i alla fall. Det har blivit två after work den här veckan och man kan väl inte hålla på och dricka vin nästan varje dag heller. Eller. Vi ser. I alla fall så har jag supermuskelvärk efter onsdagens yoga. Men åh jag väntar redan på nästa onsdag. 

Innan jag springer iväg till jobbet tänkte jag tipsa om en alldeles otrolig blogg som jag har hittat. Det är inget mindre än en bröllopsfotograf som tar de mest häpnadsväckande och alldeles förstummande bilderna jag någonsin sett. Så personliga. Kolla in honom. Han är svensk, men jobbar ute i världen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar