söndag 28 augusti 2011

Sommarkväll i slutet av augusti

Igår kväll blev det en liten miniutgång på Södermalm. Vi började med en fördrink på Urban Delis skaldjursbar vid Nytorget (måste gå dit och äta någon gång!), sedan tapas på ett ställe runt hörnet som inte var så hejsan och slutligen en efterdrink på Pet Sounds Bar på Skånegatan. Skånegatan i mitt hjärta.

Min kamera fick bli hemma igår kväll men här kommer lite fjantbilder på hur jag såg ut igår, om nu någon var intresserad. Nya sjalen från Amsterdam, svart klänning från Zara och på den andra bilden en liten bonus - nämligen min nya väska som jag hittade förra söndagen på Prinsenstraat i Amsterdam. Hipp hurra, den rymmer allt jag vill och lite till utan att vara för stor. Man kan fixa om den lite dessutom så att den ser ut som en helt annan väska och rymmer ännu lite till. Fenomenalt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar