fredag 30 september 2011

Snabb morgonhälsning

06.45 spinning, 07.15 core. Nu sitter jag hemma i köket igen med frukost och en kopp kaffe och ska snart hoppa i duschen för att sedan bege mig iväg på jobb. Kan man känna sig bättre!

Det har varit en full vecka så jag har inte hunnit skriva så mycket. Vi har varit på konferens med jobbet i två dagar ute i Djursholm med middag och takvandring i Gamla stan på kvällen. För övrigt har jag försökt träna när jag hittat en passlig lucka och igår passade jag på att scanna några butiker på vägen hem. Ikväll blir det middag och bio, vi ska gå på Crazy Stupid Love. Jag bjuder. Så det så!

Förresten, ni som har läst (eller ännu borde läsa) One Day av David Nicholls, gör det, filmen med Anne Hathaway har nämligen premiär om ett par veckor. Som jag har väntat.

Här kommer en liten tjuvkikning på bröllopet i Malax förra veckoslutet. Mera kommer!



Väntar på brudparet utanför kyrkan. Lite kyligt var det.



 Så här glad ser jag ut när Thomas tar bilder av mig.


Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar