fredag 7 oktober 2011

Morgonrutiner

Det här blev min morgongröt en dag den här veckan. Äpple, kiwi, banan och fikon mixas och blandas med kanel och dekoreras med krossade linfrön och några mullbär. Mullbär är goda - smakar som gräddkola men är nyttiga som bara den!



Mumsig frukostgröt.


Till sist blandade jag ihop en smoothie åt mig på romansallad, selleri, äpple, fikon, hallon och hampafrön och vatten såklart. Den följde med mig till jobbet i min fina gröna icke-genomskinliga termosflaska och avnjöts som mellanmål.

Jag har tränat på morgonen igen, jag tror det här blir en ny vana. Så skön känsla. Och som cyclingtränaren sa så är det viktigt att varje vecka påpeka att det ju faktiskt är fredag idag! Wohoo! Peik åker till Finland idag så jag blir helt allena här hela helgen. Idag har vi planerat lite AW och imorgon blir det hälsofrukost på Blueberry, kolla här om du är intresserad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar