lördag 8 oktober 2011

Morgonstund har guld i mund

En tidig god lördag morgon! Jag har gått upp redan kl 08 trots att det blev sent igår. Eller sent enligt mina mått, med tanke på hur jag jobbat hela veckan och att jag började fredagen med att träna redan före klockan 07 på morgonen det vill säga. Ida och jag tog oss en matbit och ngr glas vin på Storstad - rekommenderar verkligen som restaurang, inte enbart baren! Jag åt halstrad tonfisk med chilimajonnäs och någon knaprig parmaskinka. Efter det fortsatte vi till Kåken och Bar 1900. Lite favoritställe faktiskt.

Nu ska vi iväg på Blueberrys frukostbuffet, jag dricker bara morgonkaffet här hemma för jag är inte så säker på att det bjuds på sådant där. Jag lovar att upplysa er om allt jag får lära mig idag. Och allt gott jag kommer få i mig. Och hur gott jag kommer må efteråt.

Hejsvej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar