torsdag 8 december 2011

God torsdag morgon

God morgon! Jag försov mig från min morgonträning så nu sitter jag här i köket med en kopp chaite från Pukka istället och njuter. Det smakar jul. Jag plockade fram yogamattan och gjorde lite övningar på den istället, så nu känner jag mig pigg och tränad i alla fall.

Ikväll ska vi iväg och laga middag med min avdelning. En femrätters ska vi få kocka ihop tillsammans med en kock på en restaurang här mitt i stan. Knappast raw, men det ska bli spännande ändå!


Jag har en ny bok som jag läser just nu, The Hippocrates Diet av Ann Wigmore. Hon är den som grundade rawfood och levande föda om man säger så, och i den här boken berättar hon om alla sina tips och tricks för ett långt och välmående liv. Jag har inte kommit så långt än men jag är rejält biten på att introducera ytterligare några av hennes idéer till min kosthållning. Berättar mera en annan gång då jag har mert tid! Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar