söndag 13 maj 2012

Morsdagen till ära

Morsdagen till ära lagade jag en raw chokladpaj med bär åt oss som vi tryckte i oss som en välförtjänt efterrätt så här på söndag kvällskvisten. Även om vi inte hade några mödrar här att fira så kan man väl göra det bästa av saken så här på distans också! Och oh så gott det smakade efter en aktiv söndag full med cykelturer, frisörbesök, ashtangayoga och sol. Det var länge sedan jag gjorde en raw efterrätt sist känns det som. Nu är i alla fall mitt chokladbehov stillat för ett tag framöver!




Bärbotten, chokladkräm och frysta bär (tinade såklart). Det är inte länge kvar tills man kan börja köpa färska sommarbär i butiken! Jag väntar allra helst tills de inhemska bären står på hyllan... Då blir det jordgubbstårta kan jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar