torsdag 14 januari 2010

Böcker, böcker, bara bara böcker!

Jag har läst mycket under mina knappa 2 veckor i Finland. Just nu läser jag EMMA, Mias dotter, som är en slags fortsättning på Gömda, Asyl och Mias hemlighet. Den hade lite svårt att komma igång i början, den beskrev nämligen allt som ha hänt hittills ur Emmas synvinkel, så en stor del kom jag ju ihåg från Gömda osv. Men sen blev den bara mer spännande och spännande och nu kan jag inte lägga den ifrån mig. Jag tror jag har typ 5 sidor kvar.

Framför mig ligger sen nästa offer, Midvinterblod av Mons Kallentoft. På pärmen står det "Skippa Stieg Larsson, Kallentoft är bättre!" så jag förväntar mig faktiskt en riktig höjdare!

Nog för nu, jag ska återgå till mina böcker och mitt morgonkaffe och så småningom styra stegen mot stan. Imorgon Stockholm! Youhou!

2 kommentarer:

  1. Och hur gick det förresten med stolsdynorna?

    SvaraRadera
  2. bra bra dom är som nya! VANISH är att lita på.

    SvaraRadera