lördag 9 oktober 2010

♥ ELLE och lördagmorgnar

Lyxfrukost med finskt kaffe ur mina stora Iittala-koppar, Brämhults apelsinsaft, danskt rågbröd, hemmagjord müsli och kokta ägg + SvD och nät-Elle. Lördag morgon!


Peik hade sin knäoperation igår så jag tror han kommer att vara lite tråkig idag. Jag ska gå ut på stan och köpa en blomkruka, hantlar och titta på yogamattor. Kanske även en liten jee-nu-har-jag-fast-anställning-belöning åt mig själv. Mmm... Får se!

Vi fick hjälp igår av bussiga Johan och Anton med att hämta vår nya soffa från Mio, för Peik kunde ju inte bära någonting. De skruvade fast benen och allt och Peik bjöd på mellis (mellanöl). Hyggligt! Tyvärr glömde jag min kamera i Grani så jag kan inte lägga upp bild på den ännu. Men jag kan ge en ledtråd - 40-tal.

P.S. Det kom Pans labyrint på TV igår, jag såg ända tills den där stora slemmiga paddan slickade flickan i ansiktet med sin långe slajmiga tunga, huj vilken film.

P.P.S. Fina bilder på Bippity Bobbity Boo
och så kanske jag tidigare har länkat till Just be Splendid
Nedan två bilder från Nice för precis ett år sedan. Vill tillbaka!


St Tropez

St Paul de Vence

Antibes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar