torsdag 10 mars 2011

Lite tips om foto

För er som är intresserade av fotografering kan jag tipsa om en fotoblogg som jag tycker är bra för tips gällande allt från ljusinställningar, objektiv till photoshopeditering. Nevnarien heter den!

Idag är det världens finaste dag. Lite blåsigt, men väldigt varmt i solen. Nästan så varmt att man kunde köpa sig en kaffe och gå och sätta sig på en bänk i Kungsan på lunchen. Nej snart ska jag sticka iväg till Synoptik för att göra en synkontroll och förhoppningsvis hinna få nya kontaktlinser innan resan. Allt i sista sekunden! Det är nog mitt undermedvetna motto.

Måste också skryta lite om mig själv och klämma in en mening om att jag var på spinning före jobbet idag. Det är absolut värt att måsta gå upp lite tidigare på morgnarna!

Vårinspiration från Sarah Wayne printemps/été 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar