onsdag 25 maj 2011

När katten är borta...

Har just kommit hem från en hård jympatimme. Eller egentligen var den väl inte så jättehård, det var nog mest mina ben som var möra från gårdagens spinningpass. Tungt att hoppa. Men nu är jag här, har just hällt i mig två gröna drinkar gjorda på romansallad och färsk ananas. Jag blandade också i lite linfröolja och chiafrön också för en liten extra hälsokick.

Peik borta på träningar så jag har TVn för mig själv hela kvällen vilket betyder Mad Men-kväll! Jag har just kickat igång andra säsongen. Så nu ska jag slänga jag mig framför TVn med resterna från gårdagens raw pepparmyntapaj från min nya bok Raw Delight, som jag skrev om tidigare. Gott. Men först, en liten sallad med avokado, ljuvliga ekologiska oliver och pistagekärnor med lite örtsalt och kallpressad rapsolja.

Trevlig onsdagkväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar