tisdag 15 november 2011

Grön njutning och nöje

Ett glas grönt till frukost! Dagens hit består av avsvalnat örtte från Pukka (detox), mangoldsallad, äpple, selleri, röda vinbär, chlorellapulver, linfrön, linfröolja och några blad färsk mynta. Drick bums och ställ resten i kylen! Jag tar med mig min smoothie till jobbet i en fin behållare från Starbucks. Där hålls den kall och fullständigt osynlig för omvärlden (ifall man inte har lust att dra till sig en massa blickar och konstiga frågor hela dagen).

...detta var väl dagens smoothietips ;-)



2 kommentarer:

  1. Hallå, på din blogg hittar jag svar på många av mina funderingar och massor av inspiration. Ett av mina första steg är att jag ska ta med gröna smoothies till jobbet. Men vill inte bemöta en hel massa frågor, iallafalll inte i början. Knäppt men så är det. Måste hitta någon bra bägare. Har du några förslag, ha en del muggar med lock (sagaform) men de rymmer inte så mycket. Starbucks blir nog knepigt att fixa. /Ha en härlig helg Annika

    SvaraRadera
  2. Härligt! Om du bor i Stockholm så säljer Systrarna Voltaire på PUB en massa härliga takeawaymuggar. Raka vägen dit ;-)

    SvaraRadera