fredag 25 mars 2011

Tjena fredagen!

Hann träffa en liten solstråle från Finland på en snabb kaffe på Centralen i morse innan jobbet, så synd bara att det ska vara just idag vi åker iväg på vår resa, när Linda för en gångs skull råkar ha jobb i Stockholm! Men jag ser redan fram emot vår stora tjejhelg i Stockholm i maj, då vi hinner ses ordentligt istället! 10 tjejer ska hänga tillsammans i två dygn... Hoppas det inte slutar med att vi alla hänger varandra, haha. Nej det tror jag inte vi kommer att ha det askul!!

Glömde såklart ta lite bilder på mina kära flickor som kom över på sallad och rawpaj igår kväll. Vi åt alltså en sallad med fin vit tonfisk som jag fått av Peikus någon gång. Inte helt raw alltså, men supergott, och smulpajen blev en riktig hit den också. Den har jag skrivit om tidigare också här, pröva den gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar